Intrebări frecvente

Vă mulțumim pentru interesul de a locui în West Gate Studios!

Studenția este cu siguranță una dintre cele mai frumoase și interesante perioade din viață. Aalegerea locului în care să locuiești pe durata studiilor universitare este o decizie importantă și sunt o mulțime de întrebări la care vrei să știi răspunsul înainte de a lua decizia finală.

Mai jos vei găsi răspunsuri la unele dintre cele mai frecvente întrebări, precum și link-uri către alte resurse importante de informare, care te vor ajuta să înțelegi cât mai multe despre viața în West Gate Studios.

 

LOCALIZARE


1. Unde este amplasat și cum se poate ajunge la West Gate Studios ?

Campusul studențesc West Gate Studios este amplasat în cartierul Militari din București, în imediata vecinătate a stației de metrou Preciziei (fostă Industriilor), pe bulevardul Preciziei nr. 24. Intră pe website-ul http://westgatestudios.ro/contact pentru a vedea harta și mijloacele de transport cu ajutorul cărora poți ajunge.
 

2. Cum ajung din West Gate Studios la Instituția de Învățământ Superior pe care o urmez ?

Studenții care urmează cursurile Universității de Medicină și Farmacie „Carol Davila” trebuie să ia metroul M3 din stația Preciziei, situată chiar la ieșirea din campus și să coboare la stația Eroilor, situată în imediata vecinătate a Universității.

Studenții care urmează cursurile Universității Politehnice sau a Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării trebuie să ia metroul M3 din stația Preciziei și să coboare la stația Politehnica, situată în imediata vecinătate a respectivelor Instituții de Învățământ Superior.

Studenții care urmează cursurile Universității București trebuie să ia metroul M3 din stația Preciziei, să coboare la stația Piața Unirii 1 pentru a schimba în stația Piața Unirii 2 cu metroul M2 în direcția Pipera și să coboare la stația Universitate, situată în imediata vecinătate a Universității.

Studenții care urmează cursurile Academiei de Studii Economice (ASE) trebuie să ia metroul M3 din stația Preciziei, să coboare la stația Piața Unirii 1 pentru a schimba în stația Piața Unirii 2 cu metroul M2 în direcția Pipera și să coboare la stația Piața Romană, situată în imediata vecinătate a Academiei.
 

3. Cum pot programa o vizită în campus?

Vizita se poate programa în orice zi a săptămânii, de luni până vineri, sunând la numerele de telefon +40 745 990 573 sau +40 756 048 096, ori prin transmiterea unui mesaj la adresa de email office@ihouse-westgate.ro.

Pentru a efectua o vizita sâmbăta sau duminică, apelați Asistentul Rezidențial de serviciu la numarul 0758.084.448.

Este important să precizați ziua și ora la care puteți ajunge pentru a vizita campusul și o unitate de locuit.

De asemenea, ne puteți vizita și la biroul administrativ, deschis de luni până vineri între orele 09:00-17:00.
 

ELIGIBILITATE


4. Cine poate locui în West Gate Studios?

West Gate Studios este un campus studențesc în care pot locui peste 1.800 de studenți și tineri profesioniști la început de carieră, de diverse nationalități și etnii. Toți formează o comunitate unică și plină de viață, special creată pentru a promova valorile naționale și multiculturalitatea. Vârsta rezidenților care doresc să locuiască în WGS trebuie să fie de minimum 18 ani, orice excepție de la această regulă putând fi aprobată doar de către Business Manager-ul campusului.

Studenții care urmează cursuri de licență, master, programe de doctorat și post-doctorale, ori programe de instruire sau internship oferite de diferite instituții, pot locui în WGS beneficiind de ofertă specială de preț pentru studenți.

Detalii despre criteriile de eligibilitate pot fi găsite accesând următorul link http://westgatestudios.ro/pentru-rezidenti

5. De ce aș locui în West Gate Studios?

West Gate Studios este alegerea perfectă pentru tinerii și studenții care își doresc un loc sigur în care să stea, dar, mai mult decât atât, o comunitate din care să facă parte. Toate costurile vin pe o singură factură, ceea ce înseamnă că nu mai există grija lunară a utilităților, iar în tarif este inclus nu doar accesul liber la bibliotecă și alte facilități ale campusului, ci și un abonament la clinica medicală privată Medicover. Siguranță, confort, condiții ca acasă și colegi cu aceleași interese ca ale tale, alături de care poți învăța lucruri noi în fiecare zi: toate te așteaptă la West Gate Studios!  

LOCUINȚE ȘI DOTĂRI


6. Ce tipuri de camere sunt disponibile în West Gate Studios?

Campusul West Gate Studios este compus din trei clădiri de locuit multi-etajate, de 11 etaje fiecare, care cuprind un total de 924 unități de locuit de trei tipuri:

- 605 garsoniere Tip I, cu o suprafață de 25 mp și balcon;

- 308 garsoniere Tip II, cu o suprafață de 35 mp și balcon;

- 11 apartamente cu 2 camere, cu o suprafață de 70 mp și balcon.

Detalii privind dotările și fotografii pot fi vizionate aici http://westgatestudios.ro/locuinte

Toate garsonierele au în dotare 2 (două) paturi, deci pot fi cazate 2 persoane.
 

7. Pot locui singur?

Dacă vrei să locuiești singur în cameră, trebuie să achiți contravaloarea costurilor de cazare pentru ambele locuri din respectiva unitate de locuit. Tarifele le poți afla accesând următorul link http://westgatestudios.ro/tarife.
 

8. Care sunt dotările dintr-o garsonieră de tip I ?

În fiecare garsonieră de tip I se găsesc următoarele dotări standard: 2 paturi, 2 birouri cu 2 scaune, 2 dulapuri pentru haine, mobilier specific pentru spațiul destinat bucătăriei, draperii și perdele, precum și baie cu duș. De asemenea, fiecare garsonieră de tip I are în componență o plită electrică, un cuptor cu microunde, un frigider, un televizor cu cablu TV și un aparat de aer condiționat. Bineînțeles, accesul la Internet este disponibil pentru ambii ocupanți ai fiecărei garsoniere.
 

9. Care sunt dotările dintr-o garsonieră de tip II ?

În fiecare garsonieră de tip II se găsesc următoarele dotări standard: 2 paturi, 1 birou cu scaun (cu posibilitatea de a suplimenta camera cu încă un set), un şifonier cu 3 uşi pentru haine, canapea cu 2 fotolii, mobilier specific pentru spațiul destinat bucătăriei, masă cu 4 scaune, măsuță pentru cafea, draperii și perdele, precum și baie cu duș. De asemenea, fiecare garsonieră de tip II are în componență o plită electrică, un cuptor cu microunde, un frigider, un televizor cu cablu TV și un aparat de aer condiționat. Bineînțeles, accesul la Internet este disponibil pentru ambii ocupanți ai fiecărei garsoniere.
 

10. Care sunt dotările dintr-un apartament?

Suprafața de 70 mp a fiecărui apartament este compartimentată astfel: sufragerie, dormitor, bucătărie, baie spațioasă cu cadă și hol.

Dormitorul dispune de un pat dublu cu 2 noptiere, de un dulap cu 3 uși pentru haine, de o măsuță pentru machiaj, de draperii și perdele, precum și de un aparat de aer condiționat.

Bucătăria este dotată cu mobilier specific, draperii și perdele, o masă cu 4 scaune, plită, cuptor cu microunde și frigider. Holul are în dotare un cuier și oglindă, iar în sufragerie să găsesc o canapea cu 2 fotolii, o masă cu 6 scaune, bibliotecă și măsuță pentru cafea, o etajeră pe care se găsește televizorul cu cablu, un birou, draperii și perdele, un aparat de aer condiționat. Bineînțeles, accesul la Internet este asigurat.
 

PREȚURI ȘI TARIFE


11. Cât costă un loc de cazare pentru studenți ?

Studenții care solicită un loc de cazare într-o garsonieră de tip I beneficiază de o taxă lunară de cazare în valoare de 160 euro, cu condiția plății integrale în avans a celor 12 luni de contract. Taxa de cazare este unică, include costurile pentru utilități și nu are alte costuri adiționale.

Studenții care solicită un loc de cazare într-o garsonieră de tip II beneficiază de o taxă lunară de cazare în valoare de 185 euro, cu condiția plății integrale în avans a celor 12 luni de contract.

12. Cât costă un loc de cazare pentru tineri profesioniști ?

Tânăr profesionist este absolventul de studii superioare cu vârstă de până la 35 ani. Pentru a locui în campus, el trebuie să încheie un contract de cazare pentru ambele locuri din orice tip de cameră (de tip I sau tip II) pe o perioadă de 12 luni.

Tinerii profesioniști care solicită cazarea într-o garsonieră de tip I beneficiază de o taxă lunară de cazare în valoare de 320 euro, cu condiția plății integrale în avans a celor 12 luni de contract.

Tinerii profesioniști care solicita cazarea într-o garsonieră de tip II beneficiază de o taxă lunară de cazare în valoare de 370 euro, cu condiția plății integrale în avans a celor 12 luni de contract.

13. Cât costă cazarea într-un apartament?

Persoanele care solicită cazare într-un apartament beneficiază de o taxă lunară de cazare în valoare de 550 euro, cu condiția plății integrale în avans a celor 12 luni de contract.

14. Ce alte costuri trebuie să mai plătesc de-a lungul perioadei de valabilitate a contractului de cazare?

În afară tarifului de cazare mai trebuie constituit un depozit - garanție. Valoarea acestuia depinde de situația în care va încadrați (student sau tânăr profesionist) și de unitatea de cazare în care alegeți să locuiți, după cum urmează:

- echivalentul în lei a 240 euro de persoană, respectiv 480 euro în situaţia contractării de către o singură persoană a doua locuri de cazare, pentru studenții care aleg să se cazeze într-o garsonieră de tip I;

- echivalentul în lei a 360 euro de persoană, respectiv 720 euro în situaţia contractării de către o singură persoană a doua locuri de cazare, pentru studenții care aleg să se cazeze într-o garsonieră de tip II;

- echivalentul în lei a 480 euro de persoană, pentru tinerii profesioniști care aleg să se cazeze într-o garsonieră de tip I;

- echivalentul în lei a 720 euro de persoană, pentru tinerii profesioniști care aleg să se cazeze într-o garsonieră de tip II;

- echivalentul în lei a 1. 080 euro pentru cazarea într-un apartament.

Precizări:

- Garanția se achită integral, în același timp cu plata în avans a chiriei pentru cele 12 luni de cazare.

- După expirarea contractului de cazare, în termen de maxim 60 zile de la eliberarea camerei, depozitul - garanție este restituit, mai puțin orice obligații financiare neonorate, contravaloarea unor eventuale deteriorări etc.

Alte cheltuieli:

a) Contravaloarea serviciilor opționale (închiriere mașină de spălat, loc parcare sau servicii Internet Premium).
b) În cazul în care se constată prejudicii aduse elementelor din dotarea camerei sau a spațiului de folosință comună, acestea vor fi facturate conform prevederilor contractuale. 

15. Cum și unde pot plăti facturile West Gate Studios

Facturile emise de West Gate Studios pot fi plătite astfel:

A. Plata în numerar

- la casieria WGS (fără comision). Programul este de luni până vineri, de la 8.00 la 16.00.
- la ghișeul oricărei agenții bancare a BRD, Alpha Bank sau BCR
Atenție: Pentru efectuarea plății la ghișeele bancare, este necesar să prezentați factura West Gate Studios. Vă recomandăm să păstrați chitanța.

B. Prin Ordin de Plată

Pentru ca plata să poată fi alocată contului dumneavoastră, vă rugăm să menționați codul de client pe ordinul de plată.
Conturile bancare West Gate Studios sunt următoarele:

BRD RO43BRDE450SV28457064500
Alpha Bank RO65BUCU078823522511RO01
BCR RO48 RNCB 0077120585530001

Atenție: Plățile prin OP sunt purtătoare de comisioane bancare.

C. Online, cu cardul personal prin serviciului „Internet banking”, care se efectuează direct din contul personal din Portalul WGS

D. Plata prin Direct Debit – pentru plata facturilor lunare

Vă recomandăm această modalitate de plată pentru plata facturilor lunare, prin care economisiți timp și bani. În plus, nu mai trebuie să faceți un drum suplimentar la bancă și scăpați de grija plății la timp a facturilor lunare.

  • Dacă aveți cont bancar la BCR, puteți semna un mandat de Direct Debit prin care împuterniciți banca să efectueze plata facturilor emise de WGS, în mod automat, la data scadentă, fără comision. Trebuie doar să vă asigurați că aveți suma disponibilă în cont la data scadenței facturii.

  • Dacă aveți cont bancar la o altă bancă, puteți semna cu banca dumneavoastră o Convenție de plată prin Direct Debit și să ne transmiteți o copie a documentului, pentru a include detaliile de cont în lista noastră lunară de Instrucțiuni pentru Debitare Directă. În această situație trebuie să vă asigurați că aveți suma disponibilă în contul dumneavoastră la data scadenței facturii, la care să adaugați comisionul aferent transferului inter-bancar.
     

CAZARE


16. În ce perioadă are loc transmiterea solicitărilor de cazare? Există o dată limită pentru depunerea acestora?

Solicitările de cazare depuse de noii clienți pentru anul universitar următor se primesc începând cu data de 01.07. Acestea sunt soluționate pe măsura primirii, după principiul „primul venit, primul servit”. Nu există un termen limită pentru transmiterea solicitărilor de cazare, activitatea putând fi sistată doar după ocuparea tuturor locurilor de cazare.
 

17. Care sunt etapele procesului de contractare a locului de cazare ?

Pentru a locui în campusul West Gate Studios trebuie parcurse următoarele etape:

1. Intră pe pagina principală a website-ului westgatestudios.ro și dă „click” pe butonul „Rezervă online”.

2. Completează rubricile din „Cerere de cazare” și transmite-ne documentul prin apăsarea butonului „Aplică”.

3. În termen de 48 ore de la primirea solicitării tale, vei primi pe email un răspuns din partea noastră. În situația, cea mai probabilă, a unui răspuns pozitiv, îți vom transmite următoarele 2 facturi pro-formă:

  • prima factură pro-formă va reprezenta contravaloarea taxei de cazare pentru întreaga perioadă contractuală de 12 luni, în funcție de tipul de cameră și opțiunile suplimentare solicitate;

  • cea de-a două factură pro-formă reprezintă contravaloarea taxei de întreținere corespunzătoare primei luni de cazare.

Ambele facturi pro-formă au că termen maxim de valabilitate 5 zile lucrătoare de la data emiterii acestora. În situația în care acestea nu sunt plătite în termenul precizat, cererea ta va fi anulată și va trebui să transmiți o nouă solicitare în momentul în care vei fi în posesia surselor financiare necesare.

4. În aceeași zi în care plata efectuată este confirmată în sistemul nostru, îți vom transmite pe email factură fiscală corespunzătoare plății efectuate și contractul de cazare. Toate documentele menționate mai sus vor putea fi descărcate și de pe Portal.

5. În acest moment, locul tău de cazare este rezervat; la începutul lunii septembrie vei fi informat pe email în legătură cu data în care ai fost programat pentru cazare. Semnarea contractului va putea fi efectuată la biroul administrativ, cu prilejul primei veniri în București.

18. Când și cum pot reînnoi contractul de cazare pentru următorul an universitar? (pentru actualii rezidenți)

În fiecare an, în perioada 01 -30 iunie, se desfășoară campania de reînnoire a contractelor pentru rezidenții care doresc să-și prelungească șederea în WGS pe perioada următorului an universitar. Pe parcursul campaniei, rezidenții beneficiază de un tarif de cazare preferențial și li se poate garanta ocuparea aceluiași loc de cazare.

Pentru a reînnoi contractul de cazare trebuie parcurse următoarele etape:

1. Accesează Portalul la link-ul http://www.westgatestudios.ro/portal, conform instrucțiunilor de la punctul 17.

2. Completează și transmite cererea de cazare.

3. Dacă cererea ta este aprobată, vei primi o factură pro-formă pe care va trebui să o achiți până la data scadenței acesteia, dată indicată pe document.

4. După confirmarea plății tale în sistem, vei primi factura fiscală aferentă și contractul pentru anul universitar următor; semnarea contractului va putea fi efectuată la biroul administrativ, cu prilejul primei veniri în București.

Precizare: în situația în care, din diferite motive, nu poți decide reînnoirea contractului în perioada ofertei speciale, vei putea solicita oricând acest lucru și după data de 01 iulie, fără a beneficia însă de tariful special și doar în funcție de locurile disponibile; în această eventualitate urmează etapele descrise la punctul 17.

19. Cum pot avea acces la Portal ?

Accesul la portal se face la următoarea adresă: http://www.westgatestudios.ro/portal.html

În situația în care accesați pentru prima dată portalul sau ați “rătăcit” parola de acces, vă rugăm să urmați pași de mai jos:

  • Dacă deschideți portalul pentru prima dată, va trebui să solicitați o nouă parolă. Obțineți acest lucru printr-un simplu click pe butonul „Vreau o nouă parolă!”

  • Pentru că sistemul să emită automat o parolă, trebuie să introduceți următoarele două informații în câmpurile afișate: adresă proprie de email și marca rezidentului.

  • Adresa de email este cea indicată în Formularul de Cazare și în contract, iar marca rezidentului (codul de client) o găsești tipărită pe oricare dintre facturile emise. Pentru un ajutor suplimentar apăsați butonul de „Hint”.

  • Parola pe care o primiți pe email nu se poate modifica, dar puteți oricând solicita una nouă în eventualitatea în care ați „rătăcit-o” pe cea veche.

  • Folosind adresa de email și parola pe care o veți primi pe această adresă, puteți să vă logați / autentificați ori de câte ori doriți. 

20. Când pot fi sigur că locul meu de cazare este asigurat?

Rezervarea locului de cazare este asigurată doar după primirea pe email a Scrisorii de Acceptare, prin care vi se confirmă și efectuarea plăților primelor facturi emise.

21. Când și cum mă pot caza?

Procesul de cazare are loc cu 2-3 zile înaintea datei de 01 octombrie, conform unui program anunțat public în intervalul 01 - 10 septembrie, prin intermediul website-ului și paginii de Facebook a West Gate Studios: https://www.facebook.com/WestGateCampus.

Procesul de cazare este unul foarte important, deoarece în timpul acestuia are loc evaluarea unității de cazare la momentul intrării în spațiu. Acest lucru se efectuează prin completarea unui Raport de verificare a camerei, cu ajutorul căruia se stabilește starea acesteia la momentul intrării și, respectiv, ieșirii din spațiu. Este important să știți că fiecare ocupant al unei camere este responsabil de starea în care aceasta se va prezenta la momentul predării.

Asistenții Rezidențiali sunt la dispoziția voastră pe toată durată procesului de cazare, pentru a vă ajuta și a vă răspunde la orice întrebare. Îi puteți apela la numărul de telefon 0758.084.448.

22. Pot sosi mai devreme de data comunicată pentru cazare?

Din păcate, nu vă putem caza în situația în care sosiți mai devreme de data programată pentru cazare. Capacitatea noastră de cazare este ocupată în întregime pe întreaga durată a anului și avem nevoie de câteva zile, înainte de începutul noului an universitar, pentru a pregăti camerele pentru noii rezidenți.

23. Pot sosi mai târziu de data comunicată pentru cazare?

Da, puteți sosi mai târziu față de data comunicată pentru cazare. În această situație, vă rugăm să ne anunțați pentru a vă aștepta.
 

24. Ce alte lucruri utile ar trebui să mai aduc cu mine în cameră?

Ai nevoie de foarte puține lucruri suplimentare. Camera ta este complet mobilată. Fiecare cameră are în dotare televizor, frigider, aer condiționat, plită electrică, cuptor cu microunde. Toate detaliile legate de dotări le puteți găsi la punctele 7, 8 și 9 sau la acest link http://www.westgatestudios.ro/locuinte

Singurele articole de care mai ai nevoie sunt:

• Lenjerie de pat, pături/cuverturi şi pernă

• Prosoape şi şervete mai mici

• Ustensile pentru gătit, tacâmuri, pahare

• Detergent de rufe şi detergent de spălat vase

• Alimente
 

25. Care este perioada de valabilitate a contractului de cazare? Pot fi depuse solicitări de cazare pentru perioade scurte?

Toate contractele de cazare se încheie pentru o perioadă de 12 luni, pe întreaga durată a unui an universitar, între 01.10 a anului universitar curent și 30.09 a anului următor.

Nu sunt admise solicitări al căror termen de cazare expiră înaintea datei de 30.09.
 

26. Care este noua mea adresa poștală și cum îmi pot înregistra noua reședință pe documentul de identitate?

Adresa ta poștală conține următoarele detalii:

Numele și prenumele tău

WEST GATE STUDIOS,

Clădirea A1 / A2 / B1 / B2, camera .........

Blvd. Preciziei nr.24, sector 6, cod poştal 062204, București, România

Pentru a solicita înscrierea mențiunii de stabilire a noii resedințe în actul de identitate, trebuie să vizitați mai întâi biroul administrativ pentru a primi contractul in original, semnat și stampilat. Cu acest document, în original și în copie, împreună cu actul de identitate și documentul care face dovada achitării taxei extrajudiciare de timbru în valoare de 5 lei, trebuie să vă prezentați personal la Secția 21 de Poliție, care se află langa stația de metrou Gorjului, la adresa: str. Dezrobirii nr. 37, sector 6.
 

FACILITĂȚI ȘI SERVICII

27. Ce facilități se găsesc în campusul West Gate Studios ?

În West Gate Studios funcționează următoarele spații comerciale și de recreere:

- Supermarket Mega Image;

- Restaurant - cantină;

- Cafenea și Club cu mese de biliard și jocuri (PlayStation)

- Sală de fitness

- Teren pentru tenis de câmp;

- Spațiu în aer liber amenajat cu 6 grătare pentru activități de divertisment și recreere;

- Spălătorie pentru haine, la parterul cladirii de locuit B2;

- Săli de studiu și multifuncționale pentru petrecerea timpului liber:

- biblioteca în clădirea de locuit B1;

- sala de studiu și camera IT în clădirea de locuit B2;

- Art Café

Art Cafe este un spațiu pentru petrecerea timpului liber, compus din 6 camere spațioase, câte trei pe fiecare parte și un spațiu central destinat evenimentelor. Pentru ca fiecare dintre voi este diferit, am ales să includem 6 tipuri diferite de amenajare interioară a fiecărei camere, in funcție de destinație, printre care:

- Bucătărie funcțională decorată în stil provensal

- Cameră de jocuri – include console playstation, plasme, mese de football

- Cameră de relaxare

- Camera clasică, cu lambrisaje din lemn, pian și canapele Chesterfield (plănuim să avem aici adevărate serate muzicale, poate chiar în compania unor studenți de la Conservator!)

- Cameră cu spații pentru luat masa

- Hang out room.

Aici veți putea organiza evenimente, expoziții, veți putea să petreceți timpul liber cu alți rezidenți din campus, acest spațiu devenind practic un uriaș living, destinat vouă!

Campusul studențesc are pază asigurată 24 ore din 24.

28. Cum îmi pot spăla îmbrăcămintea?

Rezidenții pot solicita închirierea, pentru întreaga durată de valabilitate a contractului de cazare, unei mașini de spălat contra unei sume de 12 euro/lună, TVA inclus; aceasta se montează doar de către personalul tehnic propriu, nefiind permisă instalarea de mașini de spălat personale.

Rezideții care nu doresc să aibă o mașină de spălat în cameră, pot spala îmbrăcămintea apelând la serviciile oferite de Spălătoria West Gate, situată la parterul clădirii de locuit B2. Spălătoria este deschisă de luni până vineri, între orele 7.30 – 15.30. Prețurile sunt afișate pe website-ul www.westgatestudios.ro.

29. Există acces la internet?

Accesul la internet este inclus în tariful de bază al cazării și este asigurat a în toate camerele și în toate spațiile publice existente în complexul West Gate Studios (săli de studiu și multifuncționale, restaurant, club).

30. Cum mă pot conecta la internet în cameră?

Conectează-ți laptopul la priza de date din perete, prin intermediul cablului de rețea albastru/gri care ți-a fost oferit în cameră și vei beneficia de Internet cu următoarele caracteristici: viteză download: între 2Mbps și până la 4Mbps / Viteza upload: 1Mbps

În clădirea de locuit A1 - A2 există doar o singură priză de date în fiecare cameră. De aceea, pentru conectarea independentă a doi utilizatori este necesară achiziționarea unui switch 10/100Mbps sau a unui router. În clădirile de locuit B1 și B2 fiecare rezident beneficiază de priză de date proprie.

Există două persoane experte în IT la West Gate Studios care te pot ajuta în problemele legate de Internet.

Nu se asigură Internet wireless în cameră. Pentru a beneficia de acces wireless la

Internet, rezidenții trebuie să-și achiziționeze routere wireless.

Cei care doresc să navigheze pe Internet la viteze superioare (8 Mbps) pot solicita, la contractare sau oricând pe Portal, activarea opțiunii Internet Premium contra sumei de 10 euro/lună TVA inclus, și vor beneficia de Internet cu următoarele caracteristici:

viteză download: între 10Mbps și pînă la 100Mbps / viteză upload: 1Mbps.

De asemenea, în sala de studiu și în sala multifuncțională ai acces la Internet wireless printr-o parolă, pe care o primești de la personalul din recepțiile clădirilor B1 și B2.

31. Există spații speciale unde pot studia?

Rezidenții pot studia în sălile de studiu amenajate la parterul clădirilor de locuit B1 și B2. Sălile de Studiu pot fi folosite non-stop, ordinea de ocupare a locurilor fiind guvernată de principiul „primul venit - primul servit”. Rezidenților nu le este permis să lase lucruri personale peste noapte în sală de studiu, să doarmă sau să se distreze. Cei care nu respectă aceste reguli riscă să nu li se mai permită accesul în aceste spații și pot suporta o eventuală taxa de curățenie.

32. Unde pot tipări documente personale?

Orice documente pot fi tipărite, contra cost, la cele 2 recepții din Blocurile B1 și B2. Tot în aceste recepții aveți și scanner la dispoziție.

33. Îmi pot aduce mașina și/sau bicicleta?

Dispunem de circa 350 de locuri de parcare, atât suprateran (tarif 10 euro/lună inclusiv TVA), cât și subteran (tarif 35 euro/lună inclusiv TVA).

Pentru biciclete, dispunem de 2 rasteluri speciale, situate lângă blocul B1 și B2. Pentru utilizarea acestora nu se percepe nicio taxă.

34. Cum procedez când constat apariția unei defecțiuni?

Toate problemele legate de întreținerea unității de locuit, a dotărilor și echipamentelor aferente, trebuie anunțate imediat. Orice solicitare de intervenție în cameră pentru reparații sau înlocuiri trebuie transmisă direct Biroului Administrativ, online de pe Portal, care poate fi accesat din website-ul http://www.westgatestudios.ro, ori printr-un mesaj la adresa de e-mail: mailto:office@westgatestudios.ro.

Solicitările de întreținere și reparații care nu sunt urgente se efectuează în termen de maxim 2 - 3 zile lucrătoare. În eventualitatea, de nedorit, a apariției unei situații de urgență - cum ar fi o inundație, un duș care se defectează, o ușă de cameră care nu se încuie etc. - apelează Administrația sau, după orele de program, Asistentul Rezidențial de serviciu la numărul de mobil 0758.084.448.

Toate intervențiile de întreținere și reparații sunt executate de personal calificat propriu, personal care se identifică prin legitimații speciale. Dacă transmiți o sesizare, se consideră că ai permis personalului de întreținere să intre în camera/apartamentul tău pentru efectuarea întreținerii/reparației solicitate.

35. Care sunt serviciile de asistență tehnică gratuită de care pot beneficia?

Administrația West Gate deține un grafic al lucrărilor de administrare și întreținere, care este actualizat și implementat permanent, astfel încât clădirile rezidențiale să fie întreținute în condiții foarte bune.

Sunt gratuite și nu se facturează orice solicitare de reparații, de înlocuire ori completare a unor obiecte, care apar ca urmare a uzurii acestora în urmă unei utilizări normale, la finalul duratei normale de viață a lor. Sunt gratuite, de asemenea, intervențiile pentru remedierea defecțiunilor în funcționare a echipamentelor și utilajelor care deservesc clădirile de locuit, precum și lucrările de curățenie și igienizare efectuate înainte de intrarea în spațiul de locuit.

36. Care sunt serviciile de asistență tehnică contra - cost?

Cheltuielile generate de lucrările de reparații sau pentru înlocuirea unor obiecte, apărute că urmare a unei utilizări / acțiuni deliberate inadecvate a rezidentului ori din neglijența sa vor fi suportate de către acesta.

Rezidenții sunt cei care trebuie să suporte contravaloarea cheltuielilor de înlocuire ale consumabilelor din propria unitate de locuit (exemplu: becuri), cât și de costurile de reparare și / sau înlocuire ale elementelor deteriorate sau folosite necorespunzător, garnituri și dispozitive de fixare (inclusiv deteriorări aduse pereților că urmare a utilizării unor materiale adezive sau cuie). Nu este permisă scoaterea nici unui element de mobilier din cameră.

Lista completă a tarifelor percepute pentru lucrări curente de reparații și diverse servicii suplimentare poate fi consultată atât în Anexa nr. 9 la Contractul de Cazare, cât și în Ghidul Rezidentului, document disponibil pe Portal la adresa westgatestudios.ro .

La finalizarea lucrării solicitate, rezidentul va semna pentru conformitatea lucrării, iar contravaloarea acesteia se va regăsi pe următoarea factură lunară emisă pentru taxa de întreținere.

Este necesar ca toate costurile de întreținere să fie transferate rezidenților, pentru că Administrația West Gate are obligația de a se asigura că toate camerele, spațiile comune și facilitățile generale sunt întreținute corespunzător, la cele mai înalte standarde, pentru confortul rezidenților actuali și al celor viitori. Însă, în toate situațiile, Administrația West Gate se străduiește să mențină taxele de întreținere la un nivel cât mai redus posibil, mai ales în privința costurilor solicitate de furnizorii de servicii, de către contractanți și alți furnizori.

37. Pe cine putem contacta dacă avem o problemă în afară orelor de program ori în zilele libere?

Asistenții rezidențiali ai campusului sunt permanent în contact cu voi. Ei joacă un rol special în administrația West Gate. Asistenții rezidențiali au experiență și sunt pregătiți pentru a rezolva situațiile conflictuale, cele de urgență și de prim ajutor, fiind permanent la dispoziția rezidenților pentru a-i ajuta și îndruma.

38. Ce servicii medicale gratuite sunt incluse în abonamentul asigurat pentru rezidenții West Gate Studios?

Prin intermediul abonamentului de sănătate la Medicover, rezidenții pot beneficia de următoarele servicii medicale:

  • hotline medical – este o linie telefonică (021/310.40.40) prin intermediul căreia echipa de medici Hotline Medicover oferă asistență medicală 24 de ore din 24, 7 zile din 7, pentru orice problemă medicală, oricând este necesar. În funcţie de fiecare caz în parte, acesta poate oferi un sfat medical.

  • consultații de urgență la clinica Medicover – dacă apar situații de urgență, acestea pot fi tratate în cadrul clinicii Medicover West Gate (pentru urgențele care nu necesită ambulanță sau internare).

  • medic de familie – Medicover are în echipa sa un număr de 6 medici de familie la care studenții se pot înscrie.

  • medic generalist / medic internist – în baza abonamentului, studenții se pot programa ori de câte ori consideră necesar la o consultație.

  • 1 set de analize de laborator – un număr de 12 analize de bază, care oferă o imagine clară asupra stării de sănătate a persoanei în cauză: hemoleucogramă, profil lipidic, creatina serica, glucoza serică, GPT, analize de urină (sediment, biochimie).

Pentru a efectua o programare, apelează la 021.9896 și precizează clinica dorită, respectiv Medicover West Gate Park. Programările se pot efectua și online ori direct, la recepția clinicii Medicover West Gate.
 

COMUNITATEA WEST GATE STUDIOS

39. Unde pot găsi mai multe detalii despre viața în West Gate Studios și despre regulile de conviețuire ?

Campusul West Gate Studios este renumit prin nivelul ridicat de siguranță și securitate oferit rezidenților. Fumatul și animalele nu sunt permise în incinta unităților de locuit.

Pentru mai multe detalii legate de regulile interne de convetuire, puteți intra pe Portal la adresa de website www.westgatestudios.ro pentru a consulta Ghidul Rezidentului. Acesta vă poate oferi tot ceea ce este nevoie să știți despre West Gate Studios.